Friday, April 27, 2012

Bila Si Kecil ke Pejabat

Hai all my readers..

Tengah hari semalam Mimie terima call dari nursery Batrisyia. Suhu badan Batrisyia 40.1 darjah celcius. Memang cuak giler2.. Mimie mintak tolong Cikgu Eka hantarkan Batrisyia ke Klinik dulu sementara Mimie dalam perjalanan pulang untuk ambil Batrisyia. Pagi2 semalam ok je sebelum hantar ke nursery. Tak tahu kenapa tiba2 demam panas macam tu.

So semalam half day la kerja. Demi menjaga anakanda yang tercinta ni. Alhamdulillah Batrisyia nak jugak makan nasi yang disuap ke mulutnya. Walaupun 2-3 suap je masuk ke mulut janji si kecil ni makan. Mimie belikan yakult untuk si kecil ni (Manalah tau tgk iklan cakap boleh bunuh bakteria tak baik dalam badan). Tapi bila minum terus muntah balik. Sebelum ni minum takde apa.

Hari ni ingat nak hantar nursery balik coz Batrisyia nampak dah sihat. Tapi risau takut2 demam tetiba macam semalam. So Mimie bawa la ke opis hari ni. Nak cuti rasa macam tak berbaloi pulak. Jumaat ni rehat panjang. Pastu Mimie balik 4.30 petang coz Mimie amik WP1 masuk 7.30 pagi balik 4.30 petang.

Sekarang ni si kecil ni dalam bilik Mimie. Alhamdulillah ada bilik sendiri. Kalau tak susah la si kecil ni nak privacy tido or tukar lampin. Lagipun Batrisyia ni takut dengan orang. Kawan masuk bilik Mimie je dah rengek2. Adoi.. Camno la Mama nak keje..

Ok la readers.. Mimie nak bawa si kecil ni lunch pulak. Lepas makan tido la wahai anakandaku..

2 comments:

  1. Replies
    1. Betul tu.
      Mmg xsanggup tgk bila anak tak sihat ni..
      Cuak giler..
      Cepat sumbuh ye Btarisyia..

      Delete

KoMeN2 BeRnAs Di SiNi.. (^__^)

WELCOME TO MY BLOG.. I LOVE STORY ABOUT MY LIFE IN THIS BLOG.. THANK YOU FOR VISIT MY BLOG