Tuesday, December 4, 2012

Kantoi Dengan Ayah

Ni kisah yang terjadi malam tadi antara anak dan ayah.. Hehehe..

Ayah: Batrisyia, jom mamam nasi..
Batrisyia diam sambil baring....

Ayah datang dekat Batrisyia, terus si cilik ni pejam mata rapat2 (konon2 dah tido..)

Ayah : Batrisyia, mamam........
Still lagi amoi cantek ni pejam mata rapat2..

Last2 ayahnye pun cakap...

Ayah :  Batrisyia.. Mamam ubat.....
Batrisyia : Taknakkk... (Mata masih terpejam)
Ayah : Orang tido mana boleh cakap..

Hahaha... Berderai ketawa mama tengok keletah anak dan ayah ni..


12 comments:

  1. salam..baru sempat BW.heheh..pandai berlakon dia

    ReplyDelete
    Replies
    1. semakin banyak akal..
      seronok melayan karenah anak-anak..

      Delete
  2. takut ubat punya pasal terus kantoi...
    comel je batrisyia

    ReplyDelete
    Replies
    1. tu la Ma..
      Ni kes demam hr tu..
      Cukup susah nak makan ubat..
      Macam2 makin besar ni..
      Seronok tengok perkembangan dia..
      Hahaha

      Delete
  3. Konon nak mainkan abah dia ye. Tapi bila sebut ubat cepat je dia jawab takutlah tu...

    ReplyDelete
  4. hehehhe..cerdik..pandai batrisyia berlakon yer..agaknye klu ckp batrisyia jom gi jalan2..mesti terus bangun celik matakan..hehehhehe

    ReplyDelete
  5. hehe..takot makan ubat ye

    ReplyDelete
  6. huhu... panai dia berlakon yek..

    ReplyDelete
  7. hehe.. so sweet la ayah ngn anak

    ReplyDelete
  8. hehe...
    kadang2 denagr anak ketawa saja pon dah terhibur kan (",)
    salam kenal, tq follow...
    follow awak balik

    ReplyDelete
  9. hehehehe....pandai nye dia berlakon ek...

    ReplyDelete

KoMeN2 BeRnAs Di SiNi.. (^__^)

WELCOME TO MY BLOG.. I LOVE STORY ABOUT MY LIFE IN THIS BLOG.. THANK YOU FOR VISIT MY BLOG