Wednesday, March 13, 2013

Scan 4D Adik Batrisyia (^_^)

Alhamdulillah...

Balik Kuantan hari tu sempat kami sekeluarga scan 4D untuk adik Batrisyia. Alhamdulillah kandungan dan baby stabil. Uri pun dah naik ke atas. So kami tak risau sangat la berbanding hari tu uri kat bawah.

Teruja sangat nak tunggu baby keluar.. Batrisyia pun dah makin2 sayang adik dalam perut Mimie. Tak sabar nak tunggu baby keluar. Sekarang tengah buat persiapan untuk menyambut orang baru dalam keluarga kami. Semoga bertambah2 rezeki kami sekeluarga selepas ini.. Aminnn..

Ha.. ni tutup muka dengan tangan.. Malu yer..

Tutup mulut pulak anak mama ni..

Mama, Ayah dan Kakak Batrisyia tunggu saya yer..
Girl ker Boy...?????? Sama2 kita tunggu bulan 5 nanti yer.. Mr. Tajul cakap surprise.. Hahaha

7 comments:

  1. aloloooo tgk gmbr 4d pon da cukup comey... x sabar lak akak nk tunggu adik Batrisya ni lahir...

    ReplyDelete
  2. ala nomey-nomeynya dia. adik bb duk baik-baik dalam perut mama. membesar dengan sihat k.

    ReplyDelete
  3. ala suprise ker... uhuhhuuh

    ReplyDelete
  4. hehehe dlm perut lg da pemalu ek :-)

    ReplyDelete
  5. dah tak lama tu..moga segala urusan dipermudahkan ye

    ReplyDelete
  6. pemalunya...gurl ke ni hehe~
    Semoga selamat semuanya Zatun ^_^

    Tak sabar nk melepasi hari2 loya2, pening2 dan muntah2 ni huhu

    ReplyDelete
  7. bestnya tgk baby ni lagi2 tgh dalam perut. ya Allah.. syoknya dia dalam perut mama dia ni yer.. boy kot ni. harap dapat boy.. nak tau gak ni..

    ReplyDelete

KoMeN2 BeRnAs Di SiNi.. (^__^)

WELCOME TO MY BLOG.. I LOVE STORY ABOUT MY LIFE IN THIS BLOG.. THANK YOU FOR VISIT MY BLOG