Monday, September 30, 2013

Bila anak dara dah pandai melaram

Setiap gerak geri mama mesti anak2 perhatikan. Tengok la si kakak Batrisyia ni. Pepagi nak gi kerja nak jugak ikut mama keringkan rambut selepas mandi.. Alahai anak daraku.. Nanti bila dah besar si kecil Aqilah pun terikut jugak agaknya haha..

Mama cantik untuk ayah tau. Anak2 mama cantik untuk mama dan ayah tau.. (^_^)

Mama sama tak dengan Mama.. Itu la ayat Batrisyia
Tunggu saya besar nanti nak join jugak haha

4 comments:

  1. Sebab itulah selalu dikatakan anak-anak ni ibarat kain putih.
    Apa yg dia nampak itulah yg dia akan buat. Sweet ajekan...:)

    ReplyDelete
  2. mesti jadikan mama idol ni... he3...

    ReplyDelete
  3. comelnye dia,apa mama buat mesti la dia nak ikut samakan

    ReplyDelete
  4. seronok tgk anak2 yg sdg membesar..*jaga2 ada yg memerhati* hehe

    ReplyDelete

KoMeN2 BeRnAs Di SiNi.. (^__^)

WELCOME TO MY BLOG.. I LOVE STORY ABOUT MY LIFE IN THIS BLOG.. THANK YOU FOR VISIT MY BLOG