Monday, November 18, 2013

SUPERMOKH THE MUSICAL

Hari Sabtu lepas Mr. Hubby bawa menonton SuperMokh the musical di Istana Budaya. Alhamdulillah. Seronok sangat. Lama sangat tak tengok teater. Terima kasih banyak2 ye sayang. Memang seronok...

Alhamdulillah mother in law selamat kembali dari menunaikan haji. So hujung minggu baru2 ni memang berkampung di rumah Mimie. Riuh rendah dengan saudara mara sebelah suami di rumah. Sementara nak menonton teater tu anak2 kami tinggal dengan mak sedara and nenek die. Hehe. Ayah and Mama nak berdatinh malam tu. Hahaha

Apa2 pun persembahan teater menarik. Lagu2 hebat. Tahniah buat Hans Isaac dan Harith Iskandar kerana berjaya mengarahkan teater yang hebat. Tahmiah juga pada Awie dan Maya Karin yang melakonkan watak arwah Mokhtar dan isterinya Datin Zarina.

Rombongan Che Kiah hehe
Ticket teater
Posing jap
Istana Budaya
Really enjoy it..

3 comments:

  1. Oh ada teater berkenaan Allahyarham Mokhtar Dahari ye..

    ReplyDelete
  2. wahhhh dating gitu yer...

    ReplyDelete
  3. wah... dah lame tak tgk teater jgk..last dulu masa tak awal2 kapel ngan en hubby jek..hehe pastu tgk movie je byk..hehe

    ReplyDelete

KoMeN2 BeRnAs Di SiNi.. (^__^)

WELCOME TO MY BLOG.. I LOVE STORY ABOUT MY LIFE IN THIS BLOG.. THANK YOU FOR VISIT MY BLOG