Friday, January 17, 2014

Balik kampung

Alhamdulillah selamat sampai pagi ni di Dungun rumah family in law. Bertolak pukul 1.00 pagi tadi. Mr. Hubby of coz la semangat. Balik kampung sendiri. Hehe..

Hari ni ada agenda peminangan. Adat merisik dan bertunang untuk adik ipar lelaki Mimie. So lepas solat jumaat kami akan ke rumah pihak perempuan di Paka, Terengganu. Alhamdulillah. InshaaAllah Tambah menantu ummie dan abah tahun depan.

Sebenarnya Mimie tak berapa sihat sangat. Food poison agaknya. Semalam jadi Facilitator untuk latih amal kadet di tempat kerja. Tak tau la silap makan apa terus muntah n CB. Ok readers. Mimie hutang BW korang yer.. Nanti Mimie jenguk2 uolss.. papai...

3 comments:

  1. wah !dah smpai Terengganu..kiranya nak dpt ahli keluarga baru lah ni Mimie..moga semua urusan di permudahkan...:)

    ReplyDelete
  2. oo..husband org Dungun ye??
    lya duk Kemaman ni je..
    apa2 pon moga segala urusan bjln lncar ye

    ReplyDelete
  3. seronoklah nak dapat ahli keluarga baru nanti

    ReplyDelete

KoMeN2 BeRnAs Di SiNi.. (^__^)

WELCOME TO MY BLOG.. I LOVE STORY ABOUT MY LIFE IN THIS BLOG.. THANK YOU FOR VISIT MY BLOG