Thursday, March 13, 2014

Kalau dah gugurl

Lately ni suka bebenor mewarna (^_^)

Mama : Kenapa muka Noddy warna purple?
Batrisyia : Mestila sebab saya suka purple dan pink.

Erkk.. Macam mana terpengaruh dengan warna pink and purple ni..
Topi Noddy tu warna biru sebab Mama yang suruh guna warna lain. Kalau tak semuanya jadi warna purple dan pink. Oh anak dara sorang ni..

Hasil tangan kakak Batrisyia

7 comments:

  1. Awak kan princess batrisyia. .mestilah suka pink. Hehehe
    Gud job batrisyia.klu rajin practice nnt makin cantik la batrisyia warna.

    ReplyDelete
  2. sama la dengan Iqbal.. kalo warna tu kalo coklat semua coklat.. pengsan mama dia tengok.. hahahaha

    ReplyDelete
  3. he3 da ada fav colour ya...

    ReplyDelete
  4. Salam ziarah dari bunda...
    Apa2 jerlah sayaaang.. :)

    ReplyDelete
  5. Betul Mimie budak memang suka purple dan pink. Ingat lagi anak kakak dulu usia 3 ke 4 tahun lupa dah. Dia warnakan ayam dgn dua warna pink dan purple..

    Batrisya pun sedang melaluinya sekarang..

    ReplyDelete
  6. ok juga batrisya kaler,kalu anak akak semuanya purple

    ReplyDelete
  7. bijak batrisyia, dah pandai pilih warna kegemaran. hihi..

    ReplyDelete

KoMeN2 BeRnAs Di SiNi.. (^__^)

WELCOME TO MY BLOG.. I LOVE STORY ABOUT MY LIFE IN THIS BLOG.. THANK YOU FOR VISIT MY BLOG