Thursday, November 6, 2014

AQUARIA KLCC

Entry sebelum ni Mimie post pasal terlepas penerbangan ke Pulau Langkawi so sekaligus cancel percutian ke Pulau Lagenda tersebut. So untuk ganti percutian yang terbatal tu pada anak-anak, Mimie dan Mr. Tajul bawa mereka bercuti ke Aquaria KLCC.

Untuk makluman, harga tiket untuk masuk ke Aquaria adalah seperti berikut:

               Dewasa          : RM38.00
               Kanak-kanak : RM28.00

Seronok pengalaman dalam Aquaria ni. Macam-macam spesis hidupan laut dah kami jumpa. Sangat unik dan menarik. Anak-anak pun teruja terutama sekali bila ikan jerung besar melintas atas kepala kita.. Pengalaman yang menarik.. Indah sungguh ciptaan Allah..

Okay readers.. Enjoy our photos..... (^_^)








4 comments:

  1. Waaahhh... bestnya Mimie. Kakak tak puas tengok anak dara Mimie dah makin comel dah. Besarkanlah sikit gambar sesekali. Bagi puas mata kakak tengok mereka:) Mereka pun dah pandai menikmati seronok jenjalan..

    ReplyDelete
  2. saya pernah ke sini dan pernah yg di Singapura... lebih kurang sama besar tapi kalau lah saudari boleh belajar untuk 'skuba diving' menyelam yg laut tu... alangkah indahnya lautan kita... satu dunia yg sangat berbeza

    ReplyDelete

KoMeN2 BeRnAs Di SiNi.. (^__^)

WELCOME TO MY BLOG.. I LOVE STORY ABOUT MY LIFE IN THIS BLOG.. THANK YOU FOR VISIT MY BLOG