Wednesday, March 18, 2015

Durian Kat Mana...????

Okay.. Dah dekat sebulan mengidam nak makan buah durian.. Kat mana nak cari buah durian ni. Bukan musim durian sekarang. Kalau musim durian senang cerita sebab on the way balik rumah berlambak-lambak orang jual tepi jalan. Tapi sebab bukan musim memang susah nak dapat. Yang kesiannya Mr. Tajul pusing merata tempat cari durian. Masalahnya tak jumpa.. Uwaaa.... Nak nangis.. Hope dapat la makan durian sebelum bersalin ni....  Oh Baby... Kenapa mengidam buah bermusim yang bukan musim sekarang... (ToT)

5 comments:

  1. cuba cari kat area hulu langat...situ selalunya ada durian...klu takde, tengok kat tesco pun kekadang ada jual durian yg dah siap pek....

    ReplyDelete
  2. HIHI..SAMA MCM FASYA JUGAK NI..ASYIK TNYA BILA MUSIM DURIAN..

    ReplyDelete
  3. Akk ada jumpa org jual kat area wangsa melawati.xthula dekat x dgn sis.kalau x.rasanya supermarket giant/ care4 ada sis.cuba cari.inshaAllah

    ReplyDelete

KoMeN2 BeRnAs Di SiNi.. (^__^)

WELCOME TO MY BLOG.. I LOVE STORY ABOUT MY LIFE IN THIS BLOG.. THANK YOU FOR VISIT MY BLOG