Thursday, March 5, 2015

Get Well Soon Dear!

Semalam Mr. Tajul ada program dinner dan balik lewat malam. Sampai rumah Mimie tengok Mr. Tajul dah muntah-muntah sakit kepala. Hurmmm... rupanya angin dah masuk badan sampai kepala. So Mimie ambil minyak angin gosok kepala dan perut Mr. Tajul. Then bagi makan ubat angin dan ubat sakit kepala.

Bangun pagi tadi Mr. Tajul pun still tak ok lagi. Kepala sakit lagi katanya. So Mimie pun uruskan anak-anak ke sekolah. Selalunya Mr. Tajul yang akan uruskan. So Mimie minta suami kesayangan ni cuti je duduk rumah. Niat hati Mimie pun nak cuti jugak jaga abang tapi ada perkara yang kena uruskan di pejabat.

So tadi baru terima wass app Mr. Tajul. Hurmm... time sakit ni la Mr. Tajul ni terlebih manja. Nak makan itu ini. Huhuhu.. Kalah ibu mengandung hehehe. Jap lagi pukul 4.30 sharp nak balik. Nak amik anak-anak. Lepas tu beli nasi ayam thai bawah pokok tempat biasa dengan Mr. Tajul. Then singgah pasar malam kejap cari buah.

Semoga cepat sembuh yer sayang...

1 comment:

KoMeN2 BeRnAs Di SiNi.. (^__^)

WELCOME TO MY BLOG.. I LOVE STORY ABOUT MY LIFE IN THIS BLOG.. THANK YOU FOR VISIT MY BLOG