Friday, March 6, 2015

Suami Sebelah Rumah

Semalam episod 4 Suami Sebelah Rumah... Terjebak pulak dengan drama melayu bersiri ni.. Lama dah tak tengok Drama Melayu Bersiri ni.. Malas nak layan takut melekat. Tapi ntah macam mana boleh terlekat tengok cerita SSR ni.. Mr. Tajul pun tanya cerita apa ni.. Last-last die pun join sekali tengok.. hahaha

Dari awal tengok episod ni menunjukkan bahawa kalau dah jodoh tak kemana. Kalau dah tulis dia memang jodoh buat kamu sampai nak dekat akad nikah rancang kahwin dengan orang lain tapi last-last kahwin dengan jodoh ketentuan Allah jugak.. Yang kedua berkat dan restu ibu bapa terutama sekali ibu kita inshaaAllah jodoh tu akan kekal hingga akhir usia.. Macam dalam cerita ni Mak Eryn ni memang dah lama betul nak Amar jadi menantu. Last-last jadi menantu jugak.

Cerita ni ada unsur komedian.. Berkat sabar Amar akhirnya kahwin jugak dengan Eryn.. Sweet je.. Walaupun Eryn ni marah atau benci kat Amar tapi Amar tetap sabar dan sayang pada Eryn. Haha.. Sweet kan.. Tak sabar nak tunggu next episod..

2 comments:

  1. hihihi... lin pun layan... tp lewat la.. next day nya baru layan... uhhuuh tak sempat tgk kat rumah.

    ReplyDelete

KoMeN2 BeRnAs Di SiNi.. (^__^)

WELCOME TO MY BLOG.. I LOVE STORY ABOUT MY LIFE IN THIS BLOG.. THANK YOU FOR VISIT MY BLOG