Wednesday, August 26, 2015

Check Up Arissa 4 bulan

Alhamdulillah. 28hb ni genap Arissa 4 bulan. Still menyusu ibu sepenuhnya.. Alhamdulillah..

Check up hari ni takde cucuk hehe.. Berat Arissa sekarang 5.7kg. Tinggi 64cm. Tinggi macam ayah.. Budak baik.. Takde ragam.. Mudah nak jaga.. hehehe

Arissa sekarang dah boleh pusing 360° bila meniarap. Kalau tido dalam baby cot memang macam-macam gaya. Melintang la menegak la.. Comel sungguh. Baby semua comel kan..

Alahai... cepatnya kamu membesar. Tapi bau baby ni memang syokk kan.. Tambah-tambah bau mulut baby. Hari-hari nak cium.. wanginya... Ramai yang cakap bau baby ni sebahagian dari bau syurga.. Wanginya... hehehe

Semoga anak-anak Mama Ayah membesar dengan sihat dan cemerlang di dunia dan akhirat.. Aaammmiinnn...

saya tak kena cucuk hari ni.. hihihi

2 comments:

  1. Aduhai comelnya Arissa ni Mimie
    Ini kalau tak jumpa sehari rindunya tak boleh tahan.

    ReplyDelete

KoMeN2 BeRnAs Di SiNi.. (^__^)

WELCOME TO MY BLOG.. I LOVE STORY ABOUT MY LIFE IN THIS BLOG.. THANK YOU FOR VISIT MY BLOG