Monday, October 5, 2015

Demam Raya...

Dah tak tau nak tulis tajuk apa.. Hampir 2 minggu sunyi dari menulis. Banyak perkara nak cerita tapi keadaan tak mengizinkan..

Alhamdulillah ibadah korban berjalan lancar. Raya pun meriah dengan bonda dan ayahanda serta kaum keluarga. Raya pun dapat balik kedua-dua keluarga. Jumpa kedua ayah bonda dan mertua.

Lepas raya baby Arissa demam. 1st time demam sejak lahir. Rupanya demam nak ringan badan. Sekarang dah bergolek satu rumah. Kejap jumpa tepi meja makan, kejap jumpa kat sliding door, kejap jumpa tepi sofa.. 5 bulan ko dah bergolek-golek yer dik.. Cepat bebenor..

Lepas Arissa demam sambung pulak pada Mr. Tajul dan kakak-kakak. Cuti raya sampai isnin. Hari Selasa tu kami sekeluarga MC sebab semua tak sihat. Ubat macam nak buka kilang bila klinik kesihatan bagi pada setiap sorang. Haish.. Tak tau sapa jaga sapa masa sakit ni.

Alhamdulillah anak-anak dan suami dah sembuh 2 hari lepas. Cuma Mimie still batuk selesema. MC lagi hari ni. Demam dah lebih 5 hari so kena amik darah. So far result ok. Cuma makanan tak dapat masuk tekak sebab sakit tekak dan tak rasa apa-apa. Masak bubur je la hari-hari. Tu pun tak tau rasa apa bubur sebab tekak tak rasa apa-apa.. Hope esok dah baik la sebab esok nak kena kerja. Alhamdulillah taska anak-anak still buka dan outdoor memang tak dibenarkan..

Semoga jerebu cepat hilang supaya masalah kesihatan tak menjadi semakin teruk. Aaaammminnnn...

No comments:

Post a Comment

KoMeN2 BeRnAs Di SiNi.. (^__^)

WELCOME TO MY BLOG.. I LOVE STORY ABOUT MY LIFE IN THIS BLOG.. THANK YOU FOR VISIT MY BLOG